digital-marketing-strategy

digital-marketing-strategy

אסטרטגיית שיווק דיגיטלית

שיווק דיגיטלי יעיל = לקוחות איכותיים חדשים מהאינטרנט
שיווק, פרסום וקידום של העסק באופן דיגיטלי זו משימה מורכבת ביותר הכוללת מספר גדול של מרכיבים כגון: אתר אינטרנט, עמודי נחיתה, קמפיינים, רשימות תפוצה, ניוזלטרים, קמפיינים, באנרים מודעות ועוד. איך יודעים מה המהלך הנכון? בשביל להשיג תוצאות צריך לאפיין ולתכנן את המהלך השיווקי.

שיווק דיגיטלי טוב הוא אמנות

הוא מורכב מתכנון נכון, ביצוע נכון ואבחון נכון של הנתונים.

בעידן הדיגיטלי המתפתח, אפשרויות הקידום והשיווק רבות מתמיד.
אנחנו יכולים לקדם את העסק שלנו בעזרת תוכן אורגני או פרסומות ממומנות,
להשתמש במדיות החברתיות, או בכלל בבלוג. ומה עם ניוזלטר?
לכתוב מאמרים מקצועיים או בכלל להשקיע בוובינר? אלה רק קצה הקרחון.
יגידו לכם חברים וקולגות שאתם צריכים נוכחות בכמה שיותר פלטפורמות, שאין ברירה –
אבל האמת היא שאי אפשר לעשות את הכל (וגם לא כדאי).

איך יודעים באיזה פלטפורמות לשווק?
מה סוג התוכן שכדאי לייצר? האם להשקיע באורגני או בממומן?

התשובה לכל השאלות החשובות האלה טמונה בביטוי אחד – אסטרטגיה שיווקית. כן, לא קל לנו כבעלי עסק לעצור ולתכנן. תמיד יש מה לעשות ותמיד צריך לייצר הכנסה ולנהל ולשווק ולכלכל. אבל התקדמות אמיתית אפשר לעשות רק עם תכנון יסודי ויעיל של המאמץ השיווקי.

ליצירת קשר הזינו את הפרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם במהרה

אז איך זה עובד?

בתהליך משותף נאפיין ונבחן באופן יסודי כמה נושאי ליבה חשובים.

הזהות העסקית: מי קהל היעד? מה הצרכים שלו? מהם המסרים השיווקים?
מהי השפה? נשתמש במודלים שונים על מנת לאבחן לעומק את הנושאים השונים וננתח
משפכים שיווקים קיימים (אם ישנם) על מנת להבין בצורה ברורה את נקודת הפתיחה שלנו.

אסטרטגיית תוכן: כשיש תפיסה ברורה ורחבה של קהל היעד והמסרים השיווקים, ניתן לתת את הדעת על התוכן. איזה ערך אני רוצה לתת לקהל שלי? איזה סוג תוכן יתן אותו? באיזה אופנים אני יכול לעורר עניין? בכל שלב במשפך השיווקי נפיק תוכן מותאם קהל ומותאם מטרה שיווקית.

כלי שיווקיים: נגלה יחד איזה כלים שיווקיים ישרתו את תהליך השיווק שלנו – כלי אבחון (דוגמת גוגל אנליטיקס), מערכת CRM לניהול מסודר של לקוחות ותהליכי מכירה, דפי נחיתה, תוכנות דיוור ו-SMS, אוטומציות אפשריות ועוד.

ערוצים שיווקיים: אז הבנו למי אנחנו משווקים ובעזרת איזה תוכן, ועכשיו נשאר להחליט כיצד באיזה ערוצים להפיץ את התוכן – האם אורגני או ממומן? האם מדיות החברתיות, בבלוג או בניוזלטר. או בכלל בפלטפורמות אחרות ייעודיות לתחום העסקי שלכם. ביחד נבין מה התמהיל הנכון של פלטפורמות שיווקיות ואיך לנהל באופן עקבי ומסודר את ההפצה בכל אחד מהם.

ליצירת קשר הזינו את הפרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם במהרה

אין אסטרטגיה אחת נכונה לכולם.

נשמח לערוך איתך שיחת הכרות ולראות כיצד נוכל להרכיב את הנוסחה המדוייקת לך.
אנחנו מציעים לך – שירות מקיף, כולל ואישי ותמיכה וליווי מלאים, ביחד עם בקרה
ודו”חות חכמים שיאפשרו לך ללמוד ולשפר את השיווק של העסק שלכם.

he_ILHE