market-research

מחקר שוק דיגיטלי

יוצא עם מיזם חדש? רוצה לבחון התכנות של חזון עסקי?
אולי לעשות שינויים דרמטיים במבנה העסק הנוכחי?

שירותי המחקר הדיגיטלי העסקי שלנו יעזרו לכם לנצל את תקציבכם ואת מאמצי השיווק שלכם
בצורה הטובה ביותר, תוך שימוש בכל הכלים הנדרשים לכם, כדי להגשים את מטרותיכם.

הפקת תובנות יקרות ערך לקבלת החלטות עסקיות מושכלות, הגדלת רווחיות, שיפור תחרותיות, בניית מערכות יחסים חזקות עם לקוחות.

האם כבעלי עסקים אתם שואלים את עצמך את השאלות הבאות:

מה ההיתכנות העסקית של החזון שלי?

האם נכון לעשות שינוי דרמטי במבנה העסק הנוכחי?

איך אפשר ליצור בידול משמעותי אל מול המתחרים?

מהי מידת התחרות בתעשייה?

מיהם השחקנים הבולטים בשוק שלי?

איך כדאי לפנות ללקוחות פוטנציאליים?

אם אתם מתמודדים עם השאלות שציינו ו/או אם העסק נמצא באחת מהנקודות הבאות, מחקר שוק יועיל לכם מאוד:

תחילתו של רעיון חדש

וששים מהצלחה או אי הצלחה של רעיון עסקי חדש? צאו לדרך אחרי מחקר מבוסס.

רגע לפני השקת מוצר או שירות חדש

היכרות עם מידת הביקוש, החסמים האפשריים ופוטנציאל ההצלחה, הופך את הדרך שלכם להשקת שירות או מוצר לחלקה יותר וברורה.

עומדים בפני התרחבות וגדילה

תכנון אסטרטגי של הצעד הבא, כזה שלוקח בחשבון את כל תנאי השוק, מוביל להפחתת סיכון והגברת פוטנציאל הצלחה.

חווים קושי עם העסק

כשמשהו השתנה. אולי התחרות גברה, אולי המכירות ירדו… סימן שצריך לחשב מסלול מחדש, ורצוי מוקדם ממאוחר.

לא מצליחים למצוא את המידע לו אתם זקוקים

מלאכת המחקר עלולה להיות מאתגרת מהצפוי אם אתם פועלים בשוק מורכב או קטגוריאלי. אם גם אחרי חיפושים מעמיקים בGoogle אתם לא מצליחים לקבל את תמונת המצב שלה אתם זקוקים, זה הזמן לערב בתהליך מומחים שיובילו את התהליך עם הידע וכלי המחקר הנכונים.

מחקרי שוק דיגיטליים לעסקים, חברות וארגונים.

ברוכים הבאים לעולם הדיגיטלי שלנו ב-Webace

אנחנו מספקים שירותי מחקר שוק לעסקים שרוצים להצליח בתוך סביבה חכמה ודיגיטלית.

מה מאחורינו?
20 שנות ניסיון, מערכת יחסים עמוקה עם עולמות הדיגיטל, ומאות לקוחות מכל הסוגים שמצליחים היום בתחומם בעולמות הדיגיטל.
אנחנו מציעים להפיק עבורכם תובנות יקרות ערך על קהל היעד, המתחרים ומגמות השוק בהם אתם פועלים.

"מחקר שוק הוא הפרק הראשון בכל תכנית עסקית… "

מחקר השוק שלנו הוא תהליך.

והוא כולל את השלבים הבאים:

01
הגדרת יעדים ותיאום ציפיות.
01
02
פיתוח תכנית מחקר והגדרת השיטות לאיסוף וניתוח נתונים.
02
03
איסוף נתונים: ע"י כלי הניתוח והמחקר המתקדמים ביותר.
03
04
ניתוח נתונים: זיהוי דפוסים, מגמות, ומידע נוסף בהתאם למטרות שהוגדרו.
04
05
ממצאים, מסקנות והמלצות: על סמך הנתונים שנמצאו.
05
06
יישום: "רגע האמת" - כעת עם התובנות שהופקו אפשר לבצע אופטימיזציה לתכנית העסקית, לשנות קמפיינים שיווקיים, לייעל את תקציבי השיוק ולהוביל את העסק לצמיחה לה הוא ראוי.
06

מה כולל מחקר שוק?

מחקר
מילות מפתח

תהליך אנליזה ואופטימיזציה שיוביל אתכם למקומות הראשונים במנועי חיפוש.

מחקר
טרנדים

זיהוי וניתוח מגמות נוכחיות ועתידיות בשוק, בתעשייה ובהתנהגות הצרכנים.

סקרים
ושאלונים

איסוף נתונים ותובנות ישירות מקהל היעד הפוטנציאלי.

שימוש
במאגרי מידע

איתור מאגרי נתונים הרלוונטיים לתחום העיסוק שלכם ושימוש בכלי AI מתקדמים.

מחקר
מתחרים

איסוף וניתוח מידע על העשייה של המתחרים והגורמים רלוונטיים בתחום.

אנליזה פסיכולוגית
ופרופילאות קהל היעד

מחקר התנהגותי, רגשי ומנטלי מעמיק של קהל היעד כולל בניית "לקוח אוואטר".

אנליזת מידע
פנים ארגונית

הפקת תובנות יקרות ערך ממידע שכבר קיים בתוך החברה או הארגון.

מחקר שוק איכותי הוא מחקר שוק שמצליב בין כל הידע האפשרי עד לכדי תובנות ברורות.

מחקר שוק מאפשר:

  • לנבא מראש תקלות ואתגרים
  • לשפר מוצרים ושירותים קיימים
  • לאסוף מידע אודות המתחרים שלנו
  • לאסוף נתונים דמוגרפיים על לקוחות פוטנציאליים
  • לבחון את אופן השפעתו של המיתוג שלנו על הקהל
  • לשפר את הטראפיק, לשפר המרות ומכירות
  • למדוד את מודעות הלקוחות ואת אופי השימוש שלהם במוצרים
  • לקבל החלטות עסקיות מבוססות-מחקר (משפר משמעותית סיכויי הצלחה)

למה כל עסק צריך מחקר שוק?

תבינו טוב יותר את הלקוחות שלכם.

הבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות שלכם, כולל צורת ההתנהגות שלהם, ההעדפות שלהם, ואפילו נקודות הכאב והחוסר יאפשרו לכם לפתח מוצר או שירות שעונה על הצורך.

תקבלו החלטות מושכלות.

התובנות שעולות ממחקר שוק מאפשרות לקבל החלטות עסקיות מבוססות, ומפחית את הסיכון לטעויות. האם לפתח מוצר? איך נכון לתמחר את המוצר או השירות החדש? באיזה נתיב שיווקי כדאי להשקיע? את התשובות לשאלות האלו אפשר להפיק מתוך מחקר שוק דיגיטלי.

תובילו בהשוואה למתחרים

דע = כוח, ומחקר שוק דיגיטלי = ידע רב על המגמות בתעשייה בה אתם פועלים, כמו גם על המתחרים עצמם, ועל המוצרים והשירותים שהם מציעים. מחקר שוב מאפשר לכם להכיר היטב את הסביבה בה אתם פועלים וכך לבצע התאמות אסטרטגיות שישמרו עליכם בהובלה.

תפחיתו עלויות, תגבירו יעילות.

מחקר שוק דיגיטלי מאיר את הנקודות הכואבות יותר שלכם כעסק ועוזר לכם לזהות את הפעולות או התהליכים בהם ניתן לבצע שינוי שיעודד את העסק להיות יעיל יותר, וחסכוני יותר.

תגדילו רווחים.

עם מחקר שוק דיגיטלי אתם לא מגששים באפלה, אלא צועדים על דרך המלך להצלחה. המשמעות היא השקת שירותים ומוצרים עם פוטנציאל הצלחה גבוה, המשמעות היא קבלת ידע בעל ערך רב לשימור לקוחות, ומיקסום התשואה על השקעה בשיווק.

איך ממשיכים מכאן?

אתם מרחק קליק אחד מיצירת קשר איתנו,
ועלייה על מסלול ההצלחה.

he_ILHE