3 אוטומציות לחימום לידים שכל בעל/ת עסק חייבים להכיר

שתפו

זמן.
מצרך כל-כך נדיר כשמדובר בלהיות בעל או בעלת עסק.
נדמה שהוא תמיד אוזל מבין האצבעות. נדמה שכמה שלא ננסה, לא נצליח לנצח אותו.
אז איפה הוא מתחבא? ואיך אפשר לזכות בעוד קצת ממנו?
הגיע הזמן שתכירו שלוש אוטומציות שלא רק שיחסכו לכם זמן, גם יעזרו לכל ליד להגיע יותר מוכן.

למה שילוב אוטומציות במשפך השיווקי הוא הצעד הנכון?

1) כפי שנכתב ודובר- תקבלו עוד זמן במתנה.
2) אנרגיות – יש לא מעט דברים שדורשים טיפול בעסק, שמרו את האנרגיות שלכם לדברים נוספים.
3) סדר וארגון – אוטומציות (בשונה מבני אדם) לא “קמות על צד שמאל” ולא חייבות קפה של אמצע היום. הן עובדות תמיד, ללא הפסקה, כמו שעון.
4) יתרון תחרותי – גם כשאתם ישנים… גם כשאתם בחופשה… האוטומציות עובדות באופן פעיל על חימום הליד.
5) שיפור יחסי המרה – הכנסת אוטומציות לעסק מייצרות חווית משתמש טובה יותר.
חווית משתמש טובה יותר מייצרת שיפור יחסי המרה, ולא מדובר באחוזים בודדים, אלא על שיפור של בין 20-50%.

שלושת האוטומציות לחימום לידים שכל בעל או בעלת עסק חייבים להכיר >>>


1) צ’אט בוט באתר
מכירים את זה שליד חדש מגיע ואתם מיידית מתחילים איתו בסנריו קבוע, עם שאלות קבועות, שמובילות לתשובה קבועה? את הזמן הזה בדיוק הצ’אט בוט חוסך.
מטרתו של הצ’אט בוט היא מענה ראשוני.
הנוכחות שלו באתר מאפשרת לגולש מענה מיידי בזמן אמת, והתחלה אוטומטית של בניית מערכת יחסים ואמון.
בעולם תחרותי כמו האינטרנט, להיות זמין בזמן המדויק בו לקוח פוטנציאלי מחפש את השירות שלך מהווה יתרון אדיר.


2) מייל תגובה אוטומטי לפנייה באתר
לקוח חדש הגיע לאתר שלכם. הוא זפזפ בין עמודים, קרא את התכנים, והחליט (איזה כיף!) שהוא משאיר פנייה באתר.
מצוין! הוא אכן עשה צעד משמעותי, אבל מהרגע בו השאיר פנייה ועד שאיש מכירות/נציג/אתם תהיו זמינים לשוחח איתו, הוא נשאר ללא שום מענה או פידבק.
אז איך אפשר בכל זאת להתחיל בתקשורת עד שיקבל מענה אנושי? אוטומציית מייל אוטומטי.
הנוסח יכול לכלול אינפורמציה נוספת, סרטון של בעל העסק (לחיזוק האמון), או אפילו מתן של “מתנת פתיחה” במתנה (זה יכול מיני מדריך או טעימה מהשירות שלכם).
היתרון הטמון בשליחת מייל אוטומטי הוא התחלה של מערכת יחסים עם לקוח פוטנציאלי באופן מיידי וכמובן עוד הזדמנות לחיזוק המסרים השיווקיים.


3) זימון שיחות ביומן
חשבתם שרק אתם עמוסים ולחוצים בזמן? לא ולא, גם הלקוח/ה שמולכם. לכן אם תאפשרו לו או לה לתאם מולכם שיחה באמצעות כלי זימון פגישות, תחסכו עבור שניכם את סשן ה”איך לך בשני ב-13:00?” “לא טוב. זמינה רק אחרי 15:00″…  ותתחילו את היחסים על הצד הטוב ביותר.
אוטומציית זימון פגישות מאפשרת לכם לפתוח חלונות זמן פנויים, ולסגור כאלו שלא, להוסיף הערות לקראת הפגישה, וכמובן להתממשק ליומנים של שני הצדדים בשביל מקסימום יעילות.
בנוסף השימוש בה ממצב אתכם כעסק מאורגן ויעיל, כך שגם זכיתם לחסוך את זמני התיאומים וגם עשיתם לעצמכם שירות מיתוגי.

אין דבר חשוב כמו הזמן שלכם.
ואין דבר שחוסך זמן טוב יותר, כמו עבודה עם לידים איכותיים ובשלים.
שילוב של אוטומציות הוא השקעה בטווח הקצר ש”מגדילה ייבול” ומניבה פירות בשלים בטווח ה(לא כל כך)ארוך.

רוצים שנעשה את זה יחד?

אנחנו + אוטומציות = אהבה.
אנחנו מאמינים שאחד הכלים הכי חזקים לשיווק אפקטיבי הוא התאמה, הקמה והטמעה של אוטומציות בנכסים דיגיטליים, ויש לנו עוד הרבה מה לספר על אוטומציות לעסקים.

רוצים לשאול אותנו שאלות בנושא אוטמיזציה עסקית? לכו על זה!

תמונה של אלעד ינאי

אלעד ינאי

מומחה IT ואינטרנט כבר יותר מ-20 שנה. בוגר תואר (B.s.C) בהצטיינות בתחום Media Productions - (מלבורן-אוסטרליה). בעלים של חברת בניית אתרים, קידום, שיווק והדרכות טכנולוגיות. מומחה בייעוץ לעסקים למצוינות, מערכת וורדפרס, והטמעת מערכות ERP בארגונים וחברות. "התשוקה שלי היא להביא וללמד את הכלים המתאימים לכל אחד והידע להשתמש בהם נכון ובחכמה."

לכל שאלה אנא שלחו הודעה - ונחזור אליכם בהקדם
he_ILHE