מגמות השיווק בדיגיטל ל 2023

שתפו
שישה דברים שכל מי שחי בדיגיטל צריך לדעת לכבוד שנת 2023

תוכן עניינים

מחפשים את יחסי ההמרה הגבוהים ביותר? מודעות ממומנות בפייסבוק הן התשובה.

אנשי הדיגיטל, כמו גם בעלי עסקים וחברות, מתחבטים לא מעט בשאלה דרך איזה ערוץ אפשר להשיג את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר לשיווק. המודעות הממומנות של פייסבוק נבחרו לערוץ השיווק המוביל בדו”ח הטרנדים בדיגיטל לשנת 2022 של חברת Hubspot. הן נחשבות לערוץ שיווק חזק בגלל השילוב בין כמות המשתמשים העצומה בפייסבוק (2.8 ביליון!) לבין אפשרויות הפילוח המתקדמות שכוללות איתור קהל יעד מדויק על בסיס נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, התנהגויות, מיקום ואפשרויות נוספות.
אלגוריתם הפרסום של פייסבוק מבטיח מקסימום יעילות ומקסימום שליטה בחשיפה של המודעות לעיניים הנכונות, מה שהופך את המודעות הממונות לפתרון שיווקי יעיל וחסכוני עבור עסקים שרוצים להגיע לחשיפה רחבה אך מדויקת.

 

שואלים את עצמכם מהו הפורמט היעיל ביותר בשיווק דיגיטלי? התשובה היא וידאו.

אתר אינטרנט שיש בו תכני וידאו יגרום לגולשים לגלוש בו פי 2.6 יותר מאשר אתר ללא תכני וידאו!
וידאו הוא ערוץ שיווק יעיל ביותר שתפס תאוצה ופופולריות רבה בשנים האחרונות. תרמו לעלייתו פלטפורמות כמו יוטיוב וטיקטוק, ופיצ’רים כמו רילז וסטוריז בפייסבוק ובאינסטגרם.
סוד הקסם של וידאו הוא היכולת לספר באמצעותו סיפור מותג, ליצור חיבור רגשי ובכך להתקרב לקהל היעד ולעודד אותו למעורבות.
וידאו מאפשר לעסקים להתחבר בקלות יותר לקהל היעד שלהם, להעביר מסר ויזואלי מושך ואינפורמטיבי, להציג את המוצרים או השירותים שלהם בדרך יצירתית, ובאמצעות מודעות הוידאו של הפלטפורמות החברתיות השונות גם אפשר לחשוף את סרטוני הוידאו לקהל יעד ספציפי, דבר שמעלה את הכדאיות להשקעה בסוג תוכן מסוג וידאו. 

בוחנים מהם ערוצי השיווק המובילים? בשנת 2022 אלו היו ערוצי המדיה החברתית.

מיליארדי משתמשים פעילים בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין, הפכו את ערוצי המדיה החברתית לערוץ השיווק המוביל לעסקים.
גישה לקהל עצום, יכולת מיקוד של המסרים השיווקיים לקהלי יעד ספציפיים ופלטפורמה דינמית ומושכת שמאפשרת להציג את השירותים או המוצרים של המותג באופן יומיומי, עם אינטראקציה בזמן אמת, והמון אפשרויות שיווק חינמיות!
עסקים רבים משתמשים בערוצי המדיה החברתית בשימוש אורגני על מנות לבנות מודעות כללית למותג, וכמובן בנתיבים הממומנים שמציעים הגדלת תנועה והמרות. נוכחות חזקה במדיה חברתית היא בהחלט צעד הכרחי לכל בעל עסק שמעוניין להשקיע בשיווק.

שוקלים איפה להשקיע את תקציבי השיווק? פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב הן פלטפורמות השיווק המובילות.

יש דברים בחיים, שבהם המספרים מדברים בעד עצמם.
תכירו את המספרים שמאחורי הפלטפורמות המובילות –
פייסבוק עם 2.8 ביליון משתמשים פעילים בכל חודש
אינסטגרם עם 1 ביליון משתמשים פעילים בכל חודש
יוטיוב עם 2 ביליון משתמשים פעילים בכל חודש
מיותר לציין מה פוטנציאל החשיפה בכל אחת מהפלטפורמות האלו, נכון?

מתלבטים איך נכון להעביר את המסרים השיווקיים שלכם? סרטונים קצרים הם סוג התוכן היעיל ביותר.


סרטוני וידאו קצרים נמצאו כיעילים ביותר להעברת מסרים שיווקים, ולאלו שמצליחים לעודד את המעורבות הגבוהה ביותר בקרב גולשים.
המדיה החברתית והשימוש ההולך וגובר במכשירי טלפון ניידים הפכו את הסרטונים קצרים לתוכן נגיש שאפשר לשתף בקלות רבה, ולכן מאפשר פוטנציאל שיווקי גבוהה לבעלי העסקים.
האופי התמציתי של הסרטונים הקצרים הופך אותם לערוץ חזק במיוחד בתוך המציאות הדיגיטלית של היום, בה נלחמים על כל טיפת תשומת לב של לקוחות.
ומה אפשר לעשות בעזרת סרטוני וידאו קצרים? להעלות את המודעות למותג, להוביל לקוחות למעורבות, ולהגדיל המרות. ובונוס נוסף לכל העניין הוא שסרטונים קצרים הם יעילים מאוד מבחינת עלות-תועלת, מאחר ולרוב ההפקה שלהם היא פשוטה וזולה יחסית, ויחד עם עם זאת הם מובילים לתוצאות שיווק מעולות. 

 

עדיין מתלבטים אם להיכנס לטיקטוק? בטח תרצו לדעת שזמן הבילוי ברשת החברתית טיקטוק הוא הגבוהה ביותר מבין כל פלטפורמות הסושיאל.


עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים אין ספק ש-TikTok מספקת לעסקים גישה לקהל גדול ומגוון, ובמיוחד גישה ישירה לקהל יעד צעיר.
לטיקטוק פורמט ייחודי שמתבסס על סרטוני וידאו קצרים בשילוב עם מוזיקה ומאפשר לעסקים להציג את המוצרים או השירותים שלהם בצורה כיפית ויצירתית.
כמו שאר פלטפורמות הסושיאל גם בTikTok יש מגוון אפשרויות פרסום ואפשרויות פילוח וניתוח מפורטות.
כמות המשתמשים הגדולה, בשילוב עם העובדה כי המשתמשים בטיקטוק מבלים זמן ניכר מהיום שלהם באפליקציה , הופכת את האפליקציה לערוץ שיווק  מוביל, שלגמרי כדאי וצריך להכיר.

תמונה של אלעד ינאי

אלעד ינאי

מומחה IT ואינטרנט כבר יותר מ-20 שנה. בוגר תואר (B.s.C) בהצטיינות בתחום Media Productions - (מלבורן-אוסטרליה). בעלים של חברת בניית אתרים, קידום, שיווק והדרכות טכנולוגיות. מומחה בייעוץ לעסקים למצוינות, מערכת וורדפרס, והטמעת מערכות ERP בארגונים וחברות. "התשוקה שלי היא להביא וללמד את הכלים המתאימים לכל אחד והידע להשתמש בהם נכון ובחכמה."

לכל שאלה אנא שלחו הודעה - ונחזור אליכם בהקדם
he_ILHE