digital lunching
השקה דיגיטלית
יש לכם מוצר או שירות דיגיטלי שאתם רוצים לצאת איתו לשוק?
– מי קהל היעד שלנו?
– באיזה אופן הכי נכון לנו לגשת אליו?
– מה הצרכים שלו?
– מי המתחרים שלי?
– מה הבידול והייחודיות שלי לעומתם?
– האם אני מציע הצעה שלא ניתן לסרב לה?
– באיזה כלים הכי נכון לי להשתמש כדי להעביר את המסרים שלי?
– מתי הכי נכון לי לצאת עם ההשקה?
העבודה מתחילה הרבה לפני ההשקה במחקר שוק מקיף ונמשכת כמובן אחריה. לאחר היציאה הראשונים עם ההשקה מתבצעת עבודת ניתור ואבחון הנתונים המתקבלים מממשקי הקמפיינים, מערכות עיבוד הנתונים, מהצוות, מהמכירות דה-פקטו תוך כדי הסקת מסקנות ועריכת שינויים והתאמות בקמפיינים ובמסרים לאורך השבועות הראשונים (ואף יותר, תלוי) של ההשקה.
ליצירת קשר הזינו את הפרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם במהרה
בין השירותים השונים שההשקה כוללת
(מותאם לצרכי הלקוח):
מחקר שוק יסודי ומקיף אודות השוק, המתחרים וקהל היעד, תוך שימוש בכל האמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותנו – כלי חיפוש, ארגון נתונים, כלי ניתוח ואבחון והפקת דו”חות מסודרים. (לקריאה אודות מחקר שוק)
איפיון והגדרת משפך שיווקי, משלב החשיפה ועד שלב המכירה, לפי קהלי היעד שהגדרנו
בניית המערך השיווקי והמכירתי של המוצר והגדרת אוטומציות שיתמכו בתהליך ויאפשרו לדברים לקרות ביעילות ובמהירות – הרשמה, דיוור, סליקה ועוד.
בניית אסטרטגיית תוכן בהתאם לשלבי המשפך השונים, כולל קופי וקריאייטיב.
בניית דפי נחיתה בכדי לשפר ולייעל את אחוזי ההמרה ולהשיג תוצאות מעולות בקמפיין.
הקמה וניהול של קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות בהתאם לתקציב וליעדים השיווקים שהוגדרו – בכל שלבי ההשקה. בשלבים השונים נדרש לעשות התאמות ולשפר את הקמפיינים לאורם של התוצאות והנתונים שמתקבלים.
ניתוח ואבחון נתונים הנוגעים להשקה המגיעים מהכלים מהפלטפורמות השונות – נתוני פתיחת מיילים, אחוזי המרה, טראפיק באתר, נתוני קמפיינים, כמות מכירות ועוד.
בוובאייס אנחנו מביאים מודל עבודה שמביא את כל המשתנים בחשבון
ומתאים אותם לצרכים הספציפיים שלכם, של המותג שלכם וכמובן של המוצר
או השירות שאתם רוצים לצאת איתו. יש לנו נסיון רב וצוות מיומן שמאפשרים לנו להפוך
את ההשקה למהלך עסקי מתוכנן ומוצלח. מוזמנים לעשות את זה נכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.