עצות לניהול פרויקט בניית/שדרוג אתר

שתפו

עצות לניהול פרויקט בניית/שדרוג אתר

בונים או משדרגים אתר אינטרנט? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים לניהול הפרויקט.

בנייה או שדרוג של אתרי אינטרנט הן פעולות מקצועיות המיושמות על ידי חברות אינטרנט שונות העוסקות ומתמחות בנושא בניית אתרים. יחד עם זאת, פעולות מקצועיות אלו מחייבות את מעורבותם של מזמיני השירות וזאת על מנת להבטיח לעצמם  את האתרים המותאמים ביותר לצרכיהם. במידה וגם אתם מתכוונים לשכור את שירותיהן של חברות אינטרנט שונות לצרכי בנייה של אתר אינטרנט חדש או שדרוג אתר קיים, בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעולים לניהול הפרויקט:

  1. הגדירו תאריך יעד סופי לפרויקט – קביעת תאריך סופי לפרויקט נועדה לקדם אתכם שלב אחר שלב לאורך ציר הזמן ולאפשר לכם לבחון את כל ההיבטים המקצועיים הנלווים לבניית/שדרוג האתר לאורך כל תקופת העבודה על הפרויקט.
  2. הקפידו על קיומו של תהליך אפיון מעמיק ומקצועי לפני כל דבר אחר ובדקו מהם ממצאי התהליך וכיצד הם באים לידי ביטוי במסגרת שלבי הבנייה, העיצוב והשדרוג של האתר. כמו כן, אנו ממליצים לכם להגדיר מראש את הדברים היכולים לייחד את האתר שלכם ומהם היתרונות היחסיים שלכם אותם תרצו להבליט באתר.
  3. הקדישו תשומת לב מרבית לכל אחד משלבי הפרויקט- רשמו לעצמכם את השלבים השונים הקשורים לניהול הפרויקט והקדישו לכל אחד מהם את תשומת הלב המרבית, לרבות, מחשבה מעמיקה בכל הנוגע לעולמות התוכן של האתר (טקסטים ותמונות אשר יופיעו באתר).
  4. עמדו בקשר ישיר ורציף עם אנשי המקצוע האמונים על בניית האתר ו/או שדרוגו ונהלו עימם כמה שיותר שיחות/פגישות עבודה לאורך התקופה.
  5. בקרו בכמה שיותר אתרים מתחרים במהלך עבודות הבנייה או השדרוג של אתרכם וזאת על מנת להכיר מקרוב את פעילות המתחרים והאופן בו האתר שלהם פועל.
  6. רשמו או תעדו כל רעיון הצץ בראשכם במהלך העבודות על בניית/שדרוג האתר ושתפו אותו עם אנשי המקצוע האמונים על תהליך הבנייה/שדרוג.

זכרו: תהליכי העבודה לצורך בניית/שדרוג אתרי אינטרנט, מחייבים אתכם לשיתוף פעולה מלא, דינמי ויצירתי עם החברה אותה שכרתם לצורך העניין ולכן חשוב לבחור בקפידה את זהות אנשי המקצוע אשר ילוו אתכם לצורך כך.

עדיין צריכים עזרה? לא מצאתם מה שאתם מחפשים? מעוניינים בשיחת ייעוץ עם מומחה?
השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ/הכוונה:

אלעד ינאי

אלעד ינאי

מומחה IT ואינטרנט כבר יותר מ-20 שנה. בוגר תואר (B.s.C) בהצטיינות בתחום Media Productions - (מלבורן-אוסטרליה). בעלים של חברת בניית אתרים, קידום, שיווק והדרכות טכנולוגיות. מומחה בייעוץ לעסקים למצוינות, מערכת וורדפרס, והטמעת מערכות ERP בארגונים וחברות. "התשוקה שלי היא להביא וללמד את הכלים המתאימים לכל אחד והידע להשתמש בהם נכון ובחכמה."

לכל שאלה אנא שלחו הודעה - ונחזור אליכם בהקדם
he_ILHE