יש לכם חנות אונליין? ככה תצמצמו את תופעת “העגלה הנטושה”

שתפו

סובלים מתסמונת העגלה הנטושה?
יש לכם מה לעשות בעניין.

אם יש לכם חנות אונליין, כנראה שאתם מכירים את התופעה שבה לקוח מוסיף מוצר לעגלה אבל יוצא מהחנות לפני שהוא רוכש אותו.

זו תופעה מוכרת שצריך להכיר והיא מאפיינת כ-60-80% מהמבקרים. אל תדאגו, יש לא מעט שאפשר לעשות כדי להמנע מזה.
עגלה נטושה

ריכזנו בעבורכם 5 טיפים שתוכלו להתחיל איתם:

הקפיצו פופ-אפ ביציאה של הלקוח מהחנות 

שיטה יעילה שמביאה תוצאות נפלאות היא להגדיר פופ-אפ שקופץ בזמן שהלקוח מנסה לצאת מהאתר. הרעיון הוא להציע הנחה אטרקטיבית ולהוסיף קופי מוצלח – והאחוזי מכירה משתפרים פלאים. 

זרזו את תהליך המכירה 

אמנם לא מפתיע – אבל לא מובן מאליו. דרך נפלאה נוספת לצמצם נטישת עגלה היא לזרז את תהליך הרכישה ומהירות הטעינה של דפי החנות. אחסון זול יעלה לכם הרבה יותר יקר בגלל מכירות שהתפספסו. לא מאמינים לנו? תשאלו את אמזון. נשמח לעזור לך לבחור אחסון מעולה. 

הראו לקהל המבקרים שלכם שהפריטים כמעט אזלו מהמלאי 

אתם בטח מכירים את השיטה הזו ויודעים שהיא עובדת גם על הלקוחות המודעים ביותר (כמונו). אין מה לעשות, הפחד מלפספס את המוצר שרצינו בהחלט מקצר לנו את תהליך קבלת ההחלטות. הדגישו מלאי שאוזל ועודדו את המבקרים לקנות לפני שיגמר. 

אפשרו למשתמשים להשאיר את העגלות שלהם מלאות 

כאמור, אחוז גדול מכלל הלקוחות שיוסיפו מוצרים לעגלה לא ירכשו אותם בסוף. הרבה מהם עושים סקר שוק והשוואות מחירים והשארת המוצר בעגלה מגדילה את הסיכוי שהם ישובו לקנות אותו. 

הנגישו דרכים ליצירת קשר 

פעמים רבות בתהליך המכירה הלקוח רוצה לשאול שאלה. שימו לב שאתם מקפידים על חוויית משתמש ומאפשרים לו לצור איתכם קשר בזריזות וביעילות. הוסיפו גם שאלות ותשובות באופן ברור ונגיש למקרה שבהם מענה מיידי אינו אפשרי. 

וזה לא הכל…

אלה הם רק חלק מאסטרטגיות יעילות לצמצום תופעה העגלה הנטושה. יש מגוון כלים שיכולים לסייע ודגש על חוויית המשתמש באתר, עיצוב נכון ומיקרו-קופי משפרת פלאים את המכירות. כמו-כן, אל תשכחו את חשיבות זמן הטעינה – כל שניה חשובה ועולה לנו ביוקר.

עדיין צריכים עזרה? לא מצאתם מה שאתם מחפשים? מעוניינים בשיחת ייעוץ עם מומחה?
השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ/הכוונה:

תמונה של אלעד ינאי

אלעד ינאי

מומחה IT ואינטרנט כבר יותר מ-20 שנה. בוגר תואר (B.s.C) בהצטיינות בתחום Media Productions - (מלבורן-אוסטרליה). בעלים של חברת בניית אתרים, קידום, שיווק והדרכות טכנולוגיות. מומחה בייעוץ לעסקים למצוינות, מערכת וורדפרס, והטמעת מערכות ERP בארגונים וחברות. "התשוקה שלי היא להביא וללמד את הכלים המתאימים לכל אחד והידע להשתמש בהם נכון ובחכמה."

לכל שאלה אנא שלחו הודעה - ונחזור אליכם בהקדם
he_ILHE