סטוריטלינג לעסקים

שתפו

חשוב לי מאוד להתחיל לכתוב את הסיפור הזה כבר מתחילתו...

בעיניי אומנות סיפור הסיפור – שלכם ושל העסק שלכם – זה אולי הדבר החשוב ביותר ביצירת עסק בעידן הדיגיטלי – ובמיוחד בבואכם לשווק את העסק שלכם – כששיווק בעקרונו מדבר על תקשורת של המותג, המוצר והשירות שלכם לקבל היעד שלכם – ולכן אין כלי נכון ומתאים יותר מכלי הסיפור ויכולת סיפור הסיפור באופן הנכון והטוב ביותר לקורא לסיפור ולמספר הסיפור.

הסיפור שלנו עובר דרך הרבה מאוד נקודות – וקשה אפילו עוד להגיד איפה הוא יגמר – למרות שדיי ברור איך הוא התחיל – וכמו הרבה סיפורים – מדובר בתחתית – בנקודה הפסימית והשחורה ביותר שיכולתי לחשוב עליה היום שאחרי יום הבחירות השלישי ברצף בישראל של 2020 (3/3/2020).

הבנתי שיש צורך בהשקעה רגשית משמעותית יותר בכל מה שאני נוגע בו – מהדבר היקר לי ביותר שזו ביתי הבכורה, באשתי, בעסק שלי וכמובן בעצמי – מאותו רגע החלטתי על שינוי מהותי – החלטתי סופית להפסיק לעשן, להגמל מקפה, סוכר (והמנעות מגלוטן) – והשינוי הזה – שבבסיסו אני מאמין שהוא בעיקר חלק מהתהליך של לאהוב את עצמי ואת הסיפור שלי – (אני זוכר ששמעתי באיזו הרצאת תד שרק אחרי שנגמרת ההתאהבות – אפשר להמשיך רק כוח האהבה עצמה כדי לשמור לפתח ולחזק את היקר והחשוב לנו…)

עצות וטיפים כלליים לנושא הסטוריטלינג העסקי:

יצירת הווה מתמשך – איך להפוך את אומנות הסיפור לחוויה חושית

המרכיבים הכימיים של סיפור סיפורים – ANGEL/DEVIL COCTAIL:

ANGEL:

Dopamin: פוקוס, מוטיבציה וזיכרון

Oxitocin: נדיבות, אמון וחיבור/אמפתיה

Endorphines: יצירתיים, צוחקים, רגועים ומפוקסים

Devil:

Cortizol + Andrenalin:

חוסר סובלנות, עצבנות, חוסר יצירתיות, פגיעה בזיכרון, ושיקול דעת לקוח

לסיפור טוב מומלץ לא יותר מ-3 רעיונות

 

...From money making to meaning making

תמונה של אלעד ינאי

אלעד ינאי

מומחה IT ואינטרנט כבר יותר מ-20 שנה. בוגר תואר (B.s.C) בהצטיינות בתחום Media Productions - (מלבורן-אוסטרליה). בעלים של חברת בניית אתרים, קידום, שיווק והדרכות טכנולוגיות. מומחה בייעוץ לעסקים למצוינות, מערכת וורדפרס, והטמעת מערכות ERP בארגונים וחברות. "התשוקה שלי היא להביא וללמד את הכלים המתאימים לכל אחד והידע להשתמש בהם נכון ובחכמה."

לכל שאלה אנא שלחו הודעה - ונחזור אליכם בהקדם
he_ILHE