היסודות לתוכנית עסקית מנצחת

שתפו

הסעיפים הראשיים שאנחנו רואים בתהליך הבנייה של העסק המודרני – בנויים מ-7 צעדים פשוטים כדי לדעת איך להיות יזמים טובים של הרעיונות שלכם ואיך ליצור ולנהל את העסק המושלם והנכון בשבילכם.

  1. התכנית / אסטרטגיה – מהי תוכנית העבודה הנכונה ביותר לכם ולעסק שלכם
  2. האווטר / הלקוח המוביל – מיהו באמת הלקוח המרכזי והמוביל של התוכנית שלכם
  3. המוצר / שירות – מהו המוצר ו/או תמהיל המוצרים שלכם שתואם לכם ולקהל היעד שלהם
  4. ההבטחה / המסר – הליבה השיווקית של העסק ומהוא הבסיס השיווקי המובטח ללקוחות
  5. השיווק – התכנית השיווקית והדרך שלכם להגיע אל הלקוחות שלכם
  6. המכירות – מה הוא אמצעי המכירות הנכון והיעיל ביותר לכם למכור את המוצר/שירות שלכם
  7. תחזוקה ובקרה – איך לוודא שהעסק ממשיך ומתעדכן ועומד בשינויים העומדים בפניו

מה שמפתיע הרבה פעמים – הוא שבכמעט כל העסקים המצליחים, עובדים באותם תבניות – וכל היזמים עובדים תוך שימוש באסטרטגיות דומות – מתברר שאין הרבה הבדל בעסקים מבחינת החשיבה והאסטרטגיה – אז השאלה המרכזית היא איך כל כך הרבה אנשים לא יודעים את היסודות האלו – ואיך כל כך הרבה אנשים שיודעים ומבינים את חשיבות התכנית – ועדיין נראה שהם לא ממש מתכננים כראוי את העסקים שלהם.

 

“סוף מעשה מחשבת תחילה” (חז”ל)

 

סוגי הצלחות לעסקים (ברמת המיתוג/מותג)

  • מיתוג אישי – מוכרים שינוי / חוויה – את הפרסונה
  • קהילה – מוכרים קשרים
  • בית ספר – מוכרים כלים
  • קבוצות ושגרירים – מוכרים רשת

אלו הן אבני הבניין לבניית כל עסק מצליח – וכמובן ניתן לערוך שילובים בין הסוגים השונים – כשבדר”כ זה גם הסדר שבו מתקדמים בתהליך בניית המותג העסקי.

 

שיווק:

ההבנה הברורה היא שההצלחה של כך עסק תלויה ביכולת השיווק שלו – ובמיוחד בהקדם הזה בערך שאותו השיווק נותן – מכיוון שההבנה שערך זה גם הדבר המעותי ביותר שאותו הלקוח רוצה לקנות וערך זה הדבר המהותי ביותר שאותו העסק רוצה לתת (למכור)

 

שיטות לתת ערך ללקוחות:

  • וידאו – סרטוני תדמית, סרטוני קייס סואדי, סרטוני אינפוגרפיקה וכד’…
  • פודקסטים – לתת ערך בתוכנית
  • מדריכים / מאמרים / טיפים
  • צ’ק ליסטים
  • סדנא
  • וובינר
  • פגישות אחד על אחד
  • ספר/ספרון
  • חברות במועדון/קבוצה
  •  

חשוב מאוד להבין שהערך הוא המוצר והשירות המרכזי של העסק – ולכן הוא הבסיס של כל אסטרטגיה של העסק וכמובן מכיוון שהוא מנחה את מערך השיווק מכיוון שהשיווק חייב לפנות באופן ישיב לערך שאותו העסק מציע – והערך שאותו קהל היעד מחפש, רוצה וצריך. פיצוח והתאמת הערך הנכון לקהל היעד היא משימה מתמשכת ומהווה את הבסיס לכל החשיבה מאחורי האסטרטגיה העסקית של המוצר והשירות.

אנו מאמינים שמכיוון ששלב גיבוי האסטרטגיה הנו השלב החשוב ביותר – גם בהקמה של עסק – ובמיוחד בניהול ובהרצה של העסק – כל העסקים צריכים בתהליך הזה לא רק מישהו שילווה אותם – אלא גם מישהו שממש ילך איתם את הדרך ויעשה איתם את הצעדים הרלוונטיים בתהליך – ולכן כל כך חשוב לנו להדגיש ולהציע את תהליך הליווי והבנייה האישי שלנו – בו אנחנו לא רק נלווה אתכם בתהליך אלא ממש נעשה אתכם את התהליך והעבודה – הלכה למעשה – כדי לוודא שלפחות בצעדים הראשונים – תוכלו לחוות ולהרגיש ביחד איתנו איך הכי טוב, נכון ויעיל לעשות את זה באופן הטוב ביותר – ושיביא לכם את התוצאות הטובות ביותר…

אתם מוזמנים לפנות אלינו לבירור אודות תהליך הייעוץ והליוו העסקי שלנו בו נדריך ונלווה אתכם בתהליך ונדאג ללכת אתכם יד ביד משלב הרעיון – ועד שלב ההצלחה של העסק שלכם…
תמונה של אלעד ינאי

אלעד ינאי

מומחה IT ואינטרנט כבר יותר מ-20 שנה. בוגר תואר (B.s.C) בהצטיינות בתחום Media Productions - (מלבורן-אוסטרליה). בעלים של חברת בניית אתרים, קידום, שיווק והדרכות טכנולוגיות. מומחה בייעוץ לעסקים למצוינות, מערכת וורדפרס, והטמעת מערכות ERP בארגונים וחברות. "התשוקה שלי היא להביא וללמד את הכלים המתאימים לכל אחד והידע להשתמש בהם נכון ובחכמה."

מוזמנים לשתף:
אימייל
פייסבוק
טלגרם
WhatsApp
LinkedIn
לכל שאלה אנא שלחו הודעה - ונחזור אליכם בהקדם
he_ILHE