7 העקרונות לבידול עסקי

שתפו

מדובר על 7 העקרונות לבידול עסקי מאת המנטור ביל גלייזר שבמקור הגדיר 20 נקודות

להלן הנקודות שאני רואה אותם בתור העיקריות

  • פער הזדמנויות – להבין איפה יש בשוק פער אמיתי שהפתרון העסקי עונה עליו
  • מה התועלת המרכזית לשוק היעד – למשל אם יש משפט אחד שאני יכול להבין ממנו את כל הקונספט
  • אחריות מעולה/ייחודית – האם קיימת אחריות ייחודית למשל – תוך חודש יהיו לכם ריבועים בבטן
  • קיצור זמנים – האם יש לכם אפשרות לתת פתרון שירות שהוא קצר בהרבה ממתחרים
  • משהו שרק אתם יודעים לתקן – להיות שמחים, להצליח, לשמוח וכד’..
  • הסיפור האישי והאישיות שלך – מה בסיפור שלך נותן אפשרות לחיבור ייחודי אליך או לחוויה שלך ולגרום לאמפתיה ואמון
  • חווית הלקוח – האם הלקוח יעבור חוויה יחודית – סדנאות וכד’…

להלן עוד כמה סוגים לייחודיות/בידול עסקי:

  • קהל יעד ספציפי
  • נושא/תחום ייחודי
  • שילוב ייחודי – אינטרדיסציפלינריות

 

עסק שידע לתת לפחות אחת מהתועלות האלו – וידע להתייחס לפחות לסעיף אחד מסעיפי הבידול הנ”ל – יכול להבטיח לעצמו שהוא יבלוט ויזכר מעל ומעבר לכל המתחרים והשוק.

צריכים ורוצים עזרה בתהליך החשיבה/מסטר מיינד על הבידול שלכם – אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לעזור.

תמונה של אלעד ינאי

אלעד ינאי

מומחה IT ואינטרנט כבר יותר מ-20 שנה. בוגר תואר (B.s.C) בהצטיינות בתחום Media Productions - (מלבורן-אוסטרליה). בעלים של חברת בניית אתרים, קידום, שיווק והדרכות טכנולוגיות. מומחה בייעוץ לעסקים למצוינות, מערכת וורדפרס, והטמעת מערכות ERP בארגונים וחברות. "התשוקה שלי היא להביא וללמד את הכלים המתאימים לכל אחד והידע להשתמש בהם נכון ובחכמה."

מוזמנים לשתף:
אימייל
פייסבוק
טלגרם
WhatsApp
LinkedIn
לכל שאלה אנא שלחו הודעה - ונחזור אליכם בהקדם
he_ILHE