digital-marketing-strategy

Automation and syncronization

אוטומציה וסינכרוניזציה עסקית ושיווקית

אוטומציה היא היכולת לנהל באופן חכם תהליך עסקי שיכול לעבוד באוטומט

הרעיון המרכזי של אוטומציה וסינכרוניזציה שיווקית ועסקית טובה מאפשר לבצע משימות חוזרות באופן יעיל ואוטומטי, ללא הצורך בפעולה ידנית – וכולל אפשרויות הניטור החכמות יותר והיעילות יותר – ובמיוחד סביב ניהול מורכב של עסק או מערך שיווקי מורכב. במיוחד בעולם שלנו בו קיימים מספר מדיומים וערוצי תקשורת והחשיבות של הסנכרון והחיבור בין כל הנכסים הדיגיטליים העסקיים הוא קריטי וחיבור חכם ויעיל יכול לשפר את העסק באופן משמעותי ביותר.

אוטומציה וסינכרוניזציה נשענת על תכנון נכון והבנה של התהליכים העסקיים.

תכנון נכון, ביצוע נכון ואבחון נכון של הנתונים.

בעידן הדיגיטלי המתפתח, אפשרויות הקידום והשיווק רבות מתמיד.
אנחנו יכולים לקדם את העסק שלנו בעזרת תוכן אורגני או פרסומות ממומנות,
להשתמש במדיות החברתיות, או בכלל בבלוג. ומה עם ניוזלטר?
לכתוב מאמרים מקצועיים או בכלל להשקיע בוובינר? אלה רק קצה הקרחון.
יגידו לכם חברים וקולגות שאתם צריכים נוכחות בכמה שיותר פלטפורמות, שאין ברירה –
אבל האמת היא שאי אפשר לעשות את הכל (וגם לא כדאי).

איך יודעים באיזה פלטפורמות לבצע אוטומציה/סינכרוניזציה?
מה סוג התוכן שכדאי לנהל? האם צריך לחבר הכל להכל? איך?

התשובה לכל השאלות החשובות האלה טמונה בעיקר באסטרטגיה העסקית והשיווקית העסקית – ולכן חשוב כל כך התכנון הנכון לפני תחילת התהליך – והבנה של כל הכלים והתהליכים הרלוונטיים לביצוע נכון – גם מצד החברה וגם מהצד של הלקוח ובמיוחד תוך שילוב הכלים הקיימים והרלוונטים של העסק. 

ליצירת קשר השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם במהרה

אז איך זה עובד?

בתהליך משותף נאפיין ונבחן באופן יסודי כמה נושאי ליבה חשובים.

הצורך: מי קהל היעד? מה הצרכים שלו? מהם המסרים השיווקים?
מהי השפה? נשתמש במודלים שונים על מנת לאבחן לעומק את הנושאים השונים וננתח
משפכים שיווקים קיימים (אם ישנם) על מנת להבין בצורה ברורה את נקודת הפתיחה שלנו.

אסטרטגייה: כשיש תפיסה ברורה ורחבה של קהל היעד והמסרים השיווקים, ניתן לתת את הדעת על התוכן. איזה ערך אני רוצה לתת לקהל שלי? איזה סוג תוכן יתן אותו? באיזה אופנים אני יכול לעורר עניין? בכל שלב במשפך השיווקי נפיק תוכן מותאם קהל ומותאם מטרה שיווקית.

כלים ארגוניים: נגלה יחד איזה כלים שיווקיים ישרתו את תהליך השיווק שלנו – כלי אבחון (דוגמת גוגל אנליטיקס), מערכת CRM לניהול מסודר של לקוחות ותהליכי מכירה, דפי נחיתה, תוכנות דיוור ו-SMS, אוטומציות אפשריות ועוד.

ערוצים שיווקיים: אז הבנו למי אנחנו משווקים ובעזרת איזה תוכן, ועכשיו נשאר להחליט כיצד באיזה ערוצים להפיץ את התוכן – האם אורגני או ממומן? האם מדיות החברתיות, בבלוג או בניוזלטר. או בכלל בפלטפורמות אחרות ייעודיות לתחום העסקי שלכם. ביחד נבין מה התמהיל הנכון של פלטפורמות שיווקיות ואיך לנהל באופן עקבי ומסודר את ההפצה בכל אחד מהם.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם במהרה

אין אסטרטגיה אחת נכונה לכולם.

נשמח לערוך איתך שיחת הכרות ולראות כיצד נוכל להרכיב את הנוסחה המדוייקת לך.
אנחנו מציעים לך – שירות מקיף, כולל ואישי ותמיכה וליווי מלאים, ביחד עם בקרה
ודו”חות חכמים שיאפשרו לך ללמוד ולשפר את השיווק של העסק שלכם.

he_ILHE